Vrijwilligers & Samenwerking

HB-Forum Forums 🤝 Community & Evenementen Vrijwilligers & Samenwerking

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Martijn
    Sleutelbeheerder
      Up
      0
      Down
      ::
      Nicole
      Sleutelbeheerder
        Up
        0
        Down
        ::

Hoi allemaal,

ik ben benieuwd of er hier mensen open staan voor contact over hoogbegaafdheid op professioneel vlak.

Het lijkt me leuk om in contact te komen met mensen die daar op hun eigen manier iets in ondernemen. Dat kan van alles zijn: coaching, onderzoek, het organiseren van activiteiten of events, een eigen website of praktijk, of gewoon nog iets in de opstartfase. Het hoeft dus helemaal niet al een uitgekristalliseerde business te zijn. Ook als je nog een beetje aan het zoeken, opbouwen of uitproberen bent, lijkt het me leuk om eens van gedachten te wisselen.

Zelf heb ik samen met Martijn de HB Community opgericht, waarmee we hoogbegaafden proberen te verbinden via onder andere lokale en digitale evenementen. Daarnaast werk ik als onderzoeker bij een herstelacademie en heb ik onlangs ook onderzoek gedaan naar stigma rondom hoogbegaafdheid. Op mijn website hb.analyseert.nl blog ik daarnaast over allerlei onderwerpen die met HB te maken hebben.

Ik ben zelf ook nog zoekende in wat ik hier verder precies mee wil, en juist daarom lijkt het me fijn om eens vrijblijvend met anderen te sparren. Gewoon om ideeën uit te wisselen, te horen waar anderen mee bezig zijn, of eens een digitale kop koffie of thee te drinken.

Dus: ben jij op jouw manier iets aan het doen binnen HB en lijkt het je leuk om eens contact te hebben? Stuur gerust een berichtje 🙂

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
      Scroll naar boven